דף הבית»בלוג - טוג»מסעדה איטלקית ידידותית לילדים

מסעדה איטלקית ידידותית לילדים

0
שיתופים
Pinterest Google+

כמעט כל הורה מכיר את הקושי שכרוך בללכת עם הילדים למסעדה. בזמן ההמתנה לאוכל, הילדים הופכים להיות קצרי רוח, שכן עבורם המתנה של אפילו רבע שעה עלולה להרגיש כמו נצח. לכן אנחנו, כהורים, מחפשים את השיטות הקלות והנוחות להקל על המצוקה ולרוב, השיטות האלו מסתכמות בהגשת הטלפון שלנו לילדים על מנת שיוכלו לבחור משחקים שיעסיקו אותם. אז אם אתם מחפשים פתרונות מעט יותר יצירתיים, שיצליחו להפעיל את הילדים מצד אחד, אבל שמצד שני לא "יתקעו" אותם שוב מול המסך, המאמר הבא הוא בשבילכם.

הכל מתחיל מבחירת המסעדה

כשזה נוגע ליציאה עם הילדים למסעדה, אחד הדברים שחשוב להבין הוא, שלא כל מסעדה היא בהכרח מסעדה ידידותית לילדים, הן מבחינת המבנה והאווירה והן מבחינת התפריט. מרבית ממסעדות השף המפורסמות ביותר למשל, ככל הנראה לא יציעו בתפריטים שלהם מאכלים שילדים יאהבו ולא פחות חשוב – מאכלים שגם ישביעו אותם. לעומת זאת, אם אתם לדוגמה מוצאים מסעדה איטלקית כשרה, רוב הסיכויים שתתקלו בתפריט מגוון ועשיר, שמציע את מיטב המאכלים האהובים ביותר על ילדים, כמו פיצות, פסטות ועוד. בנוסף, האווירה במסעדות כאלו, היא לרוב אווירה משפחתית שמבינה את צרכי הילדים וההורים כאחד.

מסעדות עם מתקני שעשועים

אז אחרי שהצלחנו להבין שלפני יציאה למסעדה עם הילדים, כדאי לבחור מסעדה ידידותית לילדים, אפשר להתחיל לחפש בנוסף, מה עוד מציעה המסעדה המשפחתית. ישנן מסעדות שונות, שמציעות לילדים מתקני שעשועים בחצר המסעדה או מעין חדר משחקים, בהם הילדים יכולים לשחק ולבלות עד לרגע שמגיע האוכל. מסעדה בסגנון הזה, יכולה להוות אופציה טובה כיוון שהיא מעניקה להורים מענה, הן מבחינת התעסוקה לילד והן מבחינת התפריט שמתאים לכל המשפחה.

מסעדות עם הפעלות מיוחדות

אופציה נוספת, היא לבדוק האם ישנן הפעלות מיוחדות שהמסעדה מפעילה המיועדות במיוחד לילדים. הפעלות מסוג זה לרוב מלוות על ידי מדריכים שמעשירים את עולמם של הילדים ויכולות להעניק לילד לא רק תעסוקה בין רגע הזמנת האוכל ועד לרגע הגעתו, אלא גם ערך מוסף. דוגמה טובה לכך היא מסעדת סופיצה. מדובר במסעדה איטלקית כשרה בתל אביב שמציעה הפעלה ייחודית, בה הילדים לוקחים חלק בהכנת הפיצות אותן הם כרגע הזמינו ועל הדרך – ניתנת להם ההזדמנות ללמוד על התרבות הקולינרית העשירה של איטליה.

לסיכום, ניתן לומר שבחירה נכונה המבוססת על מחקר קצר – יכולים להקל גם עליכם וגם על ילדיכם כאשר אתם יוצאים לארוחה במסעדה ולאפשר לכם ליהנות בצורה הטובה ביותר מזמן האיכות המשפחתי ביחד.

מרחבי הרשת:
שי פניני – משרד עורכי דין
אינטרנט ביתי – בזק בינלאומי
עו"ד שי פניני – מומחה למשפט מסחרי
סדרות מומלצות – yes שידורי טלוויזיה בלוויין

הכתבה הקודמת

שמירת הקשר של צעירים יהודים מחו"ל למסורת היהודית

הכתבה הבאה

איך למצוא מסעדה בכשרות מהדרין