דף הבית»בלוג - טוג»מכשיר לבדיקת סוכר ללא דקירה זמין בישראל

מכשיר לבדיקת סוכר ללא דקירה זמין בישראל

6
שיתופים
Pinterest Google+

מחלת הסוכרת הפכה לאחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם המערבי, ועל כן השתכללו דרכי הטיפול בה ובעיקר אמצעי המעקב אחר רמות הסוכר בדם. כיום, מרבית חולי הסוכרת עושים שימוש במכשיר הגלוקומטר, שמאפשר לזהות את רמות הסוכר בדם על ידי דקירה קלה בכרית האצבע והצמדת הדם לסטריפ המחובר למכשיר.

דקירות אלו יכולות לגרום לחולי הסוכרת תחושת אי נוחות, במיוחד לאור העובדה שהם נדרשים לדקור את עצמם מספר פעמים ביום. על כן, פותח מכשיר חדשני בשם Freestyle Libre שמאפשר בדיקת סוכר ללא דקירה.

כיצד עובד מכשיר ה-Freestyle Libre?

Freestyle Libre הוא מכשיר חדשני שמתאים לכלל חולי הסוכרת החל מגיל 4. הוא מאפשר למדוד את הסוכר ללא שימוש בדוקרן, אשר עלול לעורר מבוכה ואי נוחות לחולי הסוכרת, כאמור. מכיוון שניטור סוכר הוא הכרחי עבור חולי הסוכרת, לא ניתן להימנע מהדקירות החוזרות, אלא אם ניתן יהיה להשתמש במכשיר ללא דקירות כמו ה-Freestyle Libre.

המכשיר עובד באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הקרויה פלאש, שהיא למעשה שיטה שעושה שימוש בחיישן המחובר לזרוע. החולה מבצע בעצם סריקה של החיישן באמצעות קורא אלקטרוני, וכך מנטר את רמות הסוכר שלו. החיישן מחובר לזרוע למשך כשבועיים והמטופל יכול למדוד את רמות הסוכר שלו מספר פעמים ביום.

יתרונות המכשיר

  • ללא מאמץ ודקירות – עצם העובדה שהמכשיר מציע בדיקה ללא מאמץ ודקירה, לא רק מאפשרת הקלה של התהליך עבור חולה הסוכרת, אלא מטפח במטופל נכונות גדולה יותר לבצע את בדיקות במשך היום. באופן זה ניטור הסוכר משתפר וכך גם תמונת המצב לגבי מצבו האמיתי, מה שיכול להשפיע לטובה ולשפר את דרכי הטיפול בו.
  • מתאים לכלל האוכלוסייה – מכשיר ה-Freestyle Libre מתאים לכלל החולים הסוכרתיים החל מגיל 4: גם לאנשים מבוגרים שיכולים לשכוח לנטר את רמות הסוכר מדי כמה שעות וגם לילדים קטנים אשר מפחדים מהדקירות וסובלים מהן.
הכתבה הקודמת

ארוחת שף כשרה לדתיים

הכתבה הבאה

מטרנה מתחברת לאינטואיציה האמהית שלך