דף הבית»בלוג - טוג»להרים אתר אינטרנט כשר

להרים אתר אינטרנט כשר

0
שיתופים
Pinterest Google+

אנחנו חיים בתקופה בה כל אחד יכול להשקיע כמה אלפי שקלים באתר אינטרנט (או לבנות לבד אם יודע) ולהקים עסק קטן באמצעותו תשיגו כסף בין אם זה סחר איקומרס, אתר אפילאייט וכ"ו… אבל בקרב הציבור הדתי תמיד עולה השאלה מה עושים עם האתר ביום שבת וחגים כגון יום כיפור? כדי שהאתר יעבוד מישהו שם באיזה מקום צריך לעבוד בין אם זה בחברת השרת או בכל מקום אחר, מלבד זאת עצם זה שהאתר זמין בימים אלו מאפשרת ליהודים אחרים להיכנס ולרכוש או לבצע עסקאות בצורה אחרת מה שנוגד את האמונה הדתית, אז מה ואיך הציבור הדתי יכול להקים אתר בכל זאת?

אתר אינטרנט כשר

עבור אותו ציבור דתי שמעוניין להקים אתר אינטרנט ובאמצעותו לסחור ולהקים עסק יש את האפשרות להפוך את האתר שלהם לאתר כשר.

מה זה אתר כשר? אתר כשר הוא אתר שבימי שבת וחגים יציג לגולשים עמוד תוכן ריק בו אין אפשרות לבצע שום פעילות,  בעמוד זה יהיה מלל המסביר כי פעילות האתר מושהית בימי שבת וחג כיוון וזהו אתר המתופעל ומוחזק על ידי אנשים דתיים ובכך תמנע עסקה.

הבעיות בכל זאת

  • בפתרון זה אמנם יצרנו מענה למניעת עסקאות באתר אבל עדיין האתר יהיה פעיל מה שאומר שאולי מישהו עובד ברקע בגלל זה לדוגמא בחברת השרתים, כמו כן אנשים עדיין מגיעים לאתר על אף שהם רואים דף ריק הם עדיין הגיעו ונכנסו לאתר.
  • פתרון זה יוצר בעיה לקידום בגוגל כיוון ובימים שהאתר לא נמצא עם התוכן שלו באוויר גוגל תפסיק להציג אותו לגולשים וברגע שהאלגוריתם של גוגל ישים לב שהאתר עולה עם התוכן וחוזר בתדירות גבוה זה יעיד עבורו על אי יציבות והוא יוריד אתכם בדירוגים.

לסיכום: התייעצו עם הרב שלכם בדבר.

עוד מרחבי הרשת:
תזונה נכונה על פי הרבלייף
מכירת רכב – באתר קבוצת שלמה
מכונת קפה מקצועית – באתר נספרסו
סדרות וסרטים – באתר yes החדש

הכתבה הקודמת

הקרע שבין העולם החרדי לבין החילוני 2021

הכתבה הבאה

האם דתיים יכולים לסחור באמזון