דף הבית»בלוג - טוג»השכרת רכב למשפחה גדולה

השכרת רכב למשפחה גדולה

0
שיתופים
Pinterest Google+

השכרת רכב למשפחה גדולה היא אמנם משימה יחסית פשוטה שכן היום בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, ניתן לבצע כמעט כל סוג של הזמנה דרך רשת האינטרנט. בעזרת הרשת אפשר לברר על נתוני חברות ההשכרה השונות, להבין את טווחי המחירים בהתאם לעונה שבה אנו מעוניינים לבצע את תהליך ההשכרה ולקבל את כל המידע הרלוונטי לנו.

אז לאחר שהשוותם מחירים בין כמה חברות השכרה אמינות עם שם ומוניטין, שכן בכל זאת מדובר בטיול לכל המשפחה בין אם זה בארץ ובין אם בחו״ל, ווידאתם כי אכן מדובר בחברה רצינית המספקת שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כולל שירותי גרירה בזמן אמת, לצד רכבים בטיחותיים שעוברים את כל הבדיקות והטיפולים בזמן, יש עוד כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב לפני שסוגרים הזמנה באופן סופי.

רכבים משפחתיים גדולים הם רכבים המכילים בדרך כלל בין 7-9 מקומות ישיבה ויש גם רכבים גדולים המספקים כמות גדולה יותר של מושבים. הנה כמה קריטריונים שחשוב לשים עליהם דגש, חלקם קשורים לתהליך ההזמנה שלכם וחלקם מחייבים אתכם לבצע בדיקה ברגע שתקבלו את מפתחות הרכב לידכם…

  1. מרווח בטיחותי – מכיון ויושבים אחד ליד השני לא מעט אנשים וחלקם גם ילדים, חשוב לוודא שהרכב אותם תקבלו מספק מרווח נוח שהוא גם חלק בלתי נפרד מהבטיחות שלנו בזמן הנסיעה ברכב. צפיפות רבה אולי תחסוך לכם כמה לירות אבל תפגע באיכות החוויה של הטיול שלכם ולכן בכל מה שקשור למרווח בטיחות, לא כדאי לחסוך.
  2. נעילת דלתות וחלונות – חשוב מאוד לוודא כי רק אתם שולטים בנעילה של הדלתות והחלונות וכי הילדים מאחור לא יכולים לשחק עם הכפתורים. חשוב לוודא שהדלתות נעולות וכי לא ניתן לבצע פתיחה שלהן בצדדים שבהם הילדים יושבים.
  3. כסאות בטיחות – במיוחד אם מדובר בטיול בחו״ל, כדאי לוודא השכרת רכב המכיל כבר מראש את כסאות הבטיחות, בהתאם לגיל, למשקל ולגובה של הילדים שנוסעים ברכב.
  4. ג’י פי אס – לא חובה אבל רצוי – גם סעיף זה מתייחס כמובן לנסיעה בארצות זרות. אין אתם רוצים להתחיל להתעסק עם חבילות אינטרנט יקרות והורדת אפליקציות בזמן טיול בארץ זרה. היום רוב הרכבים נחשבים לחדשניים ומתקדמים מבחינה טכנולוגית, בעיקר הגדולים שבהם ולכן שווה להשכיר רכב עם ג’י פי אס מובנה שיחסוך לכם המון זמן והתברברויות מיותרות בדרכים, בעיקר כשאתם עם ילדים קטנים ברכב, זה פחות מומלץ לסמוך על חוש הניווט שלכם.

למידע נוסף:
אוויס השכרת רכב בארץ

הכתבה הקודמת

בוק צנוע לבת מצווה

הכתבה הבאה

כבד את אביך ואת אמך – דיור מוגן להורים שלנו