דף הבית»בלוג - טוג»האם אלו החגים האחרונים שלנו בעידן הקורונה

האם אלו החגים האחרונים שלנו בעידן הקורונה

0
שיתופים
Pinterest Google+

האם אלו החגים האחרונים שלנו בעידן הקורונה? שאלה מעולה…. אך תשובה חד משמעית לא תשמעו בטח שלא כאן, במצב הנוכחי הרב עוד נסתר על הגלוי, חוסר הוודאות עדיין לא הוסר ואין שום יעד או תאריך שבו נוכל להגיד אוקי זהו ונגמר.

אך מצד שני יש המון תקוות ומהלכים שנמצאים בשלבי סיום שתוצאותיהם יוכלו להציב אותנו במקום אחר לגמרי, הנה כמה תחזיות מנקודות מבט שונות.

התחזית הפסימית

• אלו הם רק החגים הראשונים שאנו חווים את הקורונה ועוד צפויים לנו לפחות 3-4 שנים דומות – התחזית הפסימית הזו היא בעקבות כישלון חורץ של ניסיונות חברות התרופות לפתח חיסון יעיל, במידה ואכן יתרחש כישלון זה והנגיף ישנה את צורתו באמצעות מוטציה ויתעלם מהחיסון אנחנו הולכים לעוד 3-4 שנים לפחות של תהיות וחוסר וודאות לפני שהנגיף הזה יחלוף מהעולם בין אם זה בצורה טבעית או התערבות אנושית.

התחזית האופטימית

• אלו חגי תשרי האחרונים שאנחנו חווים את הקורונה אבל כנראה שפסח עדיין יהיה בצלה של המגפה – התחזית האופטימית הזו היא תוצאה של הצלחת חברות התרופות במציאת חיסון הולם שיסייע בבלימת הנגיף, זאת כמובן אם כלל הציבור יסכים לשתף פעולה ולצרוך את החיסון, בדרך זו נצליח לצמצם את היקף התחלואה באופן מאד משמעותי כך שכבר לא נתייחס לקורונה כמגפה אלא למחלה רגילה עם אחוזי תחלואה נמוכים שמאפשרת לבתי החולים לא לקרוס ולהעניק טיפול ראוי.

עוד אתרים שיענינו אותך:
גלובס – מסע טיפוס אל אחד מההרים המסוכנים בעולם לטיפוס הרים

הכתבה הקודמת

איום הקורונה על הישיבות

הכתבה הבאה

בחירות 2021 פרשנות ימין ושמאל