דף הבית»בלוג - טוג»ארוחת שף כשרה לדתיים

ארוחת שף כשרה לדתיים

2
שיתופים
Pinterest Google+

בתור בחור דתי אני שומע הרבה שדתיים 'מפסידים' שהם אוכלים רק אוכל כשר כי יש כל כך הרבה אוכל לא כשר טעים שהם לא יכולים לאכול ממנו. לפעמים הערות כאלו מגיעות משפים מפורסמים בישראל שטוענים שהם לא יכולים לעשות יותר מדי כשהם מוגבלים לאוכל כשר. ובכן, מדובר בשטויות גמורות.

אותם שפים פשוט לא מכירים מספיק את הגדרת האוכל הכשר ולכן הם מניחים הנחות ולא באמת רוצים להשקיע בהכנת אוכל כשר וטעים כך שזה לא מאמץ אותם להגיד דברים כאלה. עם זאת, ישנם שפים טובים מאוד בארץ שמכינים אוכל כשר וטעים וארוחות השף שלהם פשוט שוות כל שקל.

בירור סוג הכשרות

כשמזמינים שף פרטי לאירוע, חשוב לוודא עם השף מהי רמת הכשרות. משפחות רבות כבר לא מסתפקות בכשר או לא, אלא מבררים מהי הכשרות של האוכל במיוחד כאשר מדובר במאכלים רגישים כמו בשר ועוף. במידה ויש בקשות או תנאים מסוימים לכשרות חשוב מאוד להודיע על כך מראש לשף כדי שהוא ייערך ויקנה את האוכל המתאים. לאחר שהאוכל הכשר נקנה, תמו להם כל המכשולים ואפשר להכין את האוכל שרוצים כיד המלך.

ארוחת שף לכל אירוע

ניתן לערוך ארוחת שף לכל מטרה ולכל אירוע. שף פרטי יגיע עד ביתכם ויערוך עבורכם סעודה כיד המלך. ארוחת שף מתאימה לימי הולדת לכל גיל, שזה כולל ימי הולדת להורים, לסבים ולסבתות, וגם ימי הולדת לצעירים יותר. בנוסף לכך, ניתן לערוך סעודות לאירועים כמו בר מצווה, בריתות וארוחות שף פרטיות ליום נישואין או ארוחת ערב זוגית רומנטית לאור נרות. כל אלו הופכים להרבה יותר קלים לארגון כששף פרטי מגיע ומכין את האוכל עבורכם ואפילו מנהל את הערב במידת הצורך.

איך מוצרים שף פרטי טוב?

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי למצוא שף פרטי טוב המספק ארוחות כשרות וטעימות, הוא לבקש המלצות מחברים ומשפחה. לפני שפונים להמלצות באינטרנט אין כמו לשמוע את ההמלצות ממקור ראשון, כי אי אפשר לדעת מי הממליץ באינטרנט. אם אף אחד בסביבתכם לא מכיר שף פרטי מומלץ, אפשר לפנות לאינטרנט ולחפש אחר שף פרטי כשר. הדבר השלישי הוא לאסוף רשימת שפים באינטרנט ולערוך סינון של מי שמתאים יותר ומי שמתאים פחות. סננו שפים לפי מיקום כדי שלא יהיו הפתעות ושף שגר רחוק יצטרך להגיע עד אליכם, סננו גם לפי הצעת המחיר שהם נותנים לכם וגם כמובן אפשר לסנן על סמך נראות ורושם ראשוני שקיבלתם בדף הפייסבוק או באתר האינטרנט שלו. התקשרו לשפים המתאימים שנותרו ברשימה וקבלו יותר פרטים כדי שתוכלו לקבל החלטה שקולה וטובה.

הכתבה הקודמת

כבד את אביך ואת אמך – דיור מוגן להורים שלנו

הכתבה הבאה

מכשיר לבדיקת סוכר ללא דקירה זמין בישראל