דף הבית»כללי»צמחיה מלאכותית לשדרוג נראות בית הכנסת

צמחיה מלאכותית לשדרוג נראות בית הכנסת

0
שיתופים
Pinterest Google+

בשונה מבנייני מגורים או מבני ציבור ואפילו שטחי מסחר, שבהם השימוש בצמחייה נפוץ וידוע, בתי כנסת, על אף ההשקעה בעיצוב הארכיטקטוני שלהם ובעיצוב הפנים על פי רוב נשארים מרחבים נטולי ירק. עיצוב הפנים של בית כנסת מבקש ליצור מרחב התכנסות ותפילה שמעוררים יראת קודש וכבוד. לאחרונה בזכות כמה מעצבי פנים חדשניים ובעלי חשיבה מחוץ לקופסה, החלו לאמץ גם בבתי כנסת את המראה הירוק. יש שמשתמשים בו במבואת הכניסה ויש שאפילו לצידי במת ארון הקודש.

במידה והחלטתם לעצב מחדש ואולי לרענן את מראה בית הכנסת, כדאי לקחת בחשבון שימוש בצמחייה מלאכותית. תוספת של צמחיה מלאכותית במיקום ומינון נכון בחלל ובמבואת בית הכנסת תשדרג אותו בצורה נפלאה ותיצור אווירה מיוחדת.

איך ניתן ליצור אווירה מיוחדת באמצעות הצמחייה?

כנראה שהחידוש ברעיון של השימוש בצמחיה מלאכותית ליצירת אווירה מיוחדת בבית הכנסת מעלה בראשכם תהייה הכיצד. התשובה לכך היא שבעזרת הוספת צמחים לחלל בית הכנסת וירוק בעיניים יוצרת אווירה של רוגע ושלווה. הצבע הירוק ידוע כצבע המשרה רוגע והשימוש בו במינון ובמיקומים הנכונים בבית הכנסת יעשה את אותה העבודה שהוא עושה בבית.

לבחירה בצמחייה מלאכותית לעומת השימוש בצמחייה טבעית יש לא מעט יתרונות ואין שום חסרונות:

אין צורך להשקיע בתחזוקה שלה

 צמחיה מלאכותית היא ירוק בעיניים שיש לו הרבה יתרונות והדבר הראשון הוא שאין צורך להשקיע בה מעבר לרכישה הראשונית. בעוד שצמחייה רגילה דורשת טיפול, השקייה ולא מעט מחויבות רצופה ויומיומית, כשמדובר בצמחייה מלאכותית אין צורך להשקות, לגזום עלים יבשים, לדאוג לאור נכון ואפשר פשוט ליהנות ממנה ללא הגבלת זמן ותוקף.

בשילוב של סוגים שונים ומראה מגוון של צמחים יוצרים אווירה מתאימה

 ניתן לבחור כל סוג ומראה של צמח כי אין תלות במקור אור, חוזק של אור ואפילו לא צריך שקרני השמש ייקחו חלק בטיפוח הצמחים. אפשר לדוגמה לשלב בכמה מקומות אפילו סחלבים שבצורה הטבעית שלהם דורשים תנאי גידול מורכבים והשימוש בסחלבים מלאכותיים תספק את אותה העבודה בלי הטרדה הנלווית. את הצמחייה הנבחרת אפשר למקם בכל מקום וגם במקומות גבוהים שבאופן טבעי קשה להגיע להשקות בהם. כשזו צמחייה מלאכותית פשוט אין צורך להשקות.

צמחייה מלאכותית

אפשר למקם ולהניח

 רוצים להוסיף צמחיה לשדרוג האווירה בבית הכנסת, אבל לא מוצאים אדם אחד שמוכן להיות אחראי על הטיפוח, הטיפול, ההשקייה ועוד? כשתשתמשו בצמחייה מלאכותית תוכלו להסיר דאגה זו מקרבכם. השימוש בצמחייה מלאכותית יעשה את אותה העבודה בלי הכאב ראש הנלווה ובלי שתהיו מוגבלים ונדרשים לאדם או צוות שיהיו אחראים על הטיפול.

אפשר לאחסן כשנמאס ולחדש שוב לאחר תקופה

 אם נהניתם מהמראה, אבל התחלתם להשתעמם, תמיד תוכלו לבחור בצמחייה אחרת, לשנות מיקום, להחליף חלק מהסוגים באחרים ולשנות סגנון או לקפל הכל ולאחסן לתקופת מה ואפילו לשנים. הצמחייה המלאכותית תשמור על עצמה כמו חדשה ותמיד תוכלו להשתמש בה מחדש.

הכתבה הקודמת

ציפוי חרסינה לשיניים - הדבר הבא בעולם האסתטיקה

הכתבה הבאה

מתכונים חלביים כשרים מומלצים